نظرتان در مورد حقارت برخی نمایندگان در ذلت نمایی در برابر یک زن منافق چیست ؟

پرسش
«پاسخ به چنین متن‌هایی چه باید گفت؟
در موضوع نمایش حقارت برخی نمایندگانِ ندید بدید مجلس در ذلت نمایی در برابر یک زن منافق و همنشین کفار حربی، یک مقوله‌ی جناحی نیست.
این ذلت یک فاجعه‌ی ملی است. این کار بدتر از کار آن دو فوتبالیست بی‌غیرت و دوستان بی مقدار داخلی‌اش است.
ای کاش می‌شد بدون جناحی کردن این ماجرا آن‌قدر فریاد می‌زدیم و ناله کرده و‌گریبان چاک می‌کردیم و استغاثه می‌کردیم تا غیرت ملتِ در خوابمان به جوش می‌آمد و دم این موش‌های حقیر را می‌گرفت و از خانه ملت بیرون می‌انداخت.
ای کاش یکبار این نماینده‌های دیانت‌منش را از مجلس اخراج می‌کردند تا این سست عنصرها بفهمند در این نظام، ما فقط «مردم‌سالاریِ تا پای صندوق» نداریم.
ای کاش چند نماینده‌ی باغیرت در مجلس قیام کرده و آبروی برباد رفته‌ی انقلاب و شهدا را برمی‌گرداندند.
ای کاش علما و روحانیون و غیرتمندان حوزوی کاری می‌کردند. ای کاش ائمه‌ی جمعه‌ی شهرهای این نمایندگان بلایی سر این‌ها می‌آوردند که «ضاقت علیهم الارض بما رحبت و ضاقت علیهم انفسهم و ظنّوا ان لا ملجأ من الله الا الیه ثم تاب علیهم لیتوبوا»
اما اینها همان‌هایی هستند که در بیست دقیقه به برجام رأی دادند. همان‌ها هستند که با وزاری پیر و ‌خسته و ‌فاسد دولت تدمیر و وادادگی ساخت و پاخت کرده‌اند. همان‌ها هستند که سهم از سفره‌ی انقلاب می‌خواهند. چپ و راستشان همان‌ها هستند که روی صندلی سبز نشسته‌اند و مست قدرت و سرخوش و غافل، گسترش فقر و فساد و تبعیض را در جامعه نظاره می‌کنند.
این حرف‌ها و ناله‌ها و فریاد‌ها دیگر فایده‌ای ندارد. این سر و صداها دیگر کسی را از خواب غفلت بیدار نمی‌کند. روزهای سیاه‌تری در پیش است. باشد تا از واقعه‌ی سیاه دیروز، دشمنان ما به عمق ذلت ما پی‌ببرند و حقارتمان را بیشتر به رخ بکشند. باشد تا لکه‌ی تاریک دیروز جایی دیگر گریبان ما را بگیرد. باشد تا نوبت شرمساری‌های بیشتر.
تو سری‌های بیشتری در راه است.»

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

پاسخ
ای‌کاش شما رئیس جمهور یا حتی رهبر می‌شدید. برای مقدار درستی و نادرستی ایده‌هایتان فرض کنید؛
1- قدرت زیاد،
2- دانش زیاد حتی ذهن خوانی دیگران،
3- پول زیاد
بیش از همه داشتید.
حالا قلم و کاغذ بردارید و هر سه مورد را ۱۰ کار بنابر اولویت برای آن تعریف کنید؛
به موجود عجیب‌الخلقه‌ی درونتان آگاه‌تر می‌شوید.