استاد گرامی لطفا نظر خود را درباره‌ی متن زیر بفرمایید.سینه‌های‌تان را سپر این سید عظیم‌الشأن (اشاره به آیت‌الله خامنه‌ای) کنید.

❓پرسش
استاد گرامی لطفا نظر خود را درباره‌ی متن زیر بفرمایید.
پیش‌بینی مرحوم آیت‌الله مولوی قندهاری از فتنه‌های آینده‌ی انقلاب
آیت‌الله قرهی:
شش ماه آخر عمر آیت‌الله مولوی قندهاری بود؛ ما نشسته بودیم و برای ما تعریف می‌کردند و می‌فرمودند: فتنه‌هایی می‌آیند که من در آن زمان نیستم و شما باید سینه‌های‌تان را سپر این سید عظیم‌الشأن (اشاره به آیت‌الله خامنه‌ای) کنید.
گفتند: ایشان سپهسالار امام زمان (عج) هستند.
بارها مشاهده کرده بودم که علی‌رغم این فاصله سنی و کسالت جسمی که آیت‌الله قندهاری داشتند هربار که رهبر انقلاب به مشهد سفر می‌کردند این آیت‌الله قندهاری بودند که به ملاقات ایشان می‌رفتند. می‌گفتند: ایشان که می‌آید سریع به من خبر دهید! و به دیدن ایشان می‌رفتند. خیلی عجیب بود این مرد، همه‌چیز را می‌دانست. بعد فرمود: من نیستم می‌بینید روز به روز به جمال و کمال این سید افزوده می‌شود و طوری می‌شود که مثل آقا سید ابوالحسن اصفهانی یکه‌تاز می‌شود. و همچنین ایشان همین فتنه‌ی ۷۸ و ۸۸ را پیش‌بینی کرده بودند و فرمودند که بعد از آن فتنه‌ای می‌آید که فتنه‌ی اکبر است و امام خامنه‌ای با اقتدار بر همه‌ی این فتنه‌ها غلبه می‌کند مرحوم آیت‌الله مولوی قندهاری در جای دیگری فرمودند که وقتی امام زمان (عج) ظهور می‌کنند اولین نگاهی که می‌کنند نگاه به لباس‌های سبز سپاه است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه.

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

پاسخ
پشتیبانی از ولایت فقیه در هر دوره‌ای نمود خاصی دارد.
یکی از مصادیق بارز آن، امروز نیش و کنایه نزدن به دوستان و حتی مخالفین با نظر شخصی ماست.
اتحاد و اتفاق از اوجب واجبات است.
مواظب نیش قلم خودمان باشیم.
دوستانه و با محبت، صاحب تذکر باشیم!